فرمانده سپاه دهگلان گفت: برای پروژه های محرومیت زدایی روستای حاجی آباد بزرگ دهگلان 85 میلیون تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۶۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگذاری بسیج از کردستان، با حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان، بخشدار بخش بلبان آباد، مسئول بسیج سازندگی سپاه دهگلان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید جعفری بلبان آباد و مردم روستای حاجی آباد بزرگ پروژه های مسجد، غسالخانه و پل ارتباطی مسیر این روستا به مدرسه افتتاح شد.


سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف اصلی سپاه و بسیج سازندگی زدودن فقر از چهره محرومان است نقش سپاه و بسیج سازندگی در عمران و آبادانی روستاها و مناطق جنگ زده شهری بعد از 8 سال جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست.


محمد امانی گفت: بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای کشو از ظرفیت های فراوانی برای حضور در عرصه های مختلف از جمله عمرانی و محرومیت زدایی برخوردار است و همواره با انجام کارهای عمرانی نسبت به رفع محرومیت اقدام کرده است.


وی در ادامه افزود: محرومان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی اند و تلاش در راستای زدودن فقر از چهره این افراد هدف اصلی تشکیل بسیج سازندگی است.

 

فرمانده سپاه دهگلان با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران گفت: محرومیت زدایی و مردم داری از مهم ترین اولویت ها و فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و بسیج سازندگی سپاه دهگلان در این راستا برای احداث مسجد، غسالخانه، پل ارتباطی و مرمت و بهسازی مدرسه و سرویس بهداشتی روستای حاجی آباد بزرگ بخش بلبان آباد مبلغ 85  میلیون تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سید الشهدا هزینه نموده است.

 

وی با بیان اینکه مردمی بودن سپاه و توجه به مردم از افتخارات سپاه است، گفت: امروز سپاه همه راهبردهای اساسی خود را بر اساس مردم داری و محرومیت زدایی برنامه ریزی کرده است.

 


انتهای پیام/ الف.صاد

ارسال نظرات