فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم اختتامیه کلاس ­های ماه مبارک رمضان در جمع کارکنان این سپاه گفت: عید سعید فطر عید فطرتی است که از غبارها و زنگارها پاک شده و مورد مغفرت خداوند قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۵۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در این مراسم ضمن تشکّر از همه دست اندرکاران برگزاری کلاس های ماه مبارک رمضان به ویژه مربیان اظهار کرد: قرائت قرآن کریم در تمام طول سال خیر و برکت دارد امّا در ماه مبارک رمضان خیر و برکت آن افزایش پیدا می کند و تلاوت و گوش دادن به آیات قرآن و اداره کلاس های قرآنی توسط مربیان در تمام زندگی ما اثربخش است.

وی تصریح کرد: شرکت در کلاس های قرآنی جان ها را سیراب و روح انسان ها را به تعالی می رساند و هر کس که قرآن را پاس بدارد خداوند به برکت آیات قرآنی در زندگی شخصی و شغلی او خیر و برکت روزافزون قرار می دهد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) با تأکید بر توسعه و ترویج کلاس ها و فرهنگ قرآنی در جامعه خاطرنشان کرد: پاداش شما روزه داران و شرکت کنندگان در کلاس های قرآنی قبولی طاعات و عبادات شما توسط پروردگار و ورود به عید سعید فطر است که لازم است از زحمات دست اندرکاران برنامه قرآنی نوای ملکوت نیز که در ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد تقدیر و تشکّر کنم.

سردار رزمجو در پایان ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اذعان کرد: ساکنان زمین به پاس یک ماه عبادت و شکرانه پروردگار، اوّل ماه شوال را عید گرفته و نماز می خوانند و ساکنان آسمان نیز مأمور می شوند جوایزی را که پروردگار برای انسان های مؤمن در این ماه مبارک در نظر گرفته است را به آن ها ارزانی دهند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها