حجت الاسلام والمسلمین سرافراز:

تمام فرمایشات امامین انقلاب برگرفته از اسلام ناب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) گفت: فرمایشات امامین انقلاب یقینا برای امروز و فردای نظام و جهان اسلام گره گشا خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۵۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در مراسم اختتامیه ی برنامه های ماه مبارک رمضان در ناحیه بسیج عشایری استان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر، در ابتدا به نصایحی از مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) خطاب به یکی از اصحاب خود به نام نوف بکالی اشاره کرد و بیان داشت: انسان باید در برخورد با دیگران، نوع رفتار و گفتار خود را اصلاح کند.

وی افزود: در حقیقت حسن خلق به این معناست که انسان ظرفیت خود را بالا برده و در مواجهه با مشکلات و ناملایمات با صبر و گذشت عبور کند.

وی در ادامه بیان نصایح حضرت، به اصل اساسی ایمان اشاره کرد که ((کونوا لِلظّالِمِ خَصمًا وَ لِلمَظلُومِ عَونًا؛ )) ای نوف اگر می خواهی در قیامت همراه من باشی با ظالمین همراهی مکن زیرا دین، غیر از حب و بغض با دوست و دشمن نیست و انسان در روز قیامت با آنچه که دوست داشته باشد محشور خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز با اشاره به لزوم دقت و توجه به فرمایشات رهبری معظم انقلاب برای مردم و مسئولین اظهار کرد: تمام فرمایشات امامین انقلاب بر گرفته از اسلام ناب است و تماما با توجه و عنایت به آیات قرآن کریم و احادیث و روایات اهل بیت (علیهم السلام) بیان شده است و یقینا برای امروز و فردای این نظام مقدس و در مرحله بالاتر برای جهان اسلام گره گشا خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری از همان ابتدای طرح موضوع مذاکره خطاب به مسئولین فرمودند؛ «بنده خوش بین به این موضوع نیستم»، این مطلب حاکی از شناخت دقیق و عمیق ایشان از استکبار جهانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در ادامه به برخی تجربیات حاصل از برجام با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران اشاره کرد و گفت: یکی از تجربیات حاصله فهم عدم پایبندی آمریکا به تعهدات است و اینکه جمهوری اسلامی هیچگاه نمی تواند با آمریکا تعامل داشته باشد؛ زیرا تجربه ثابت کرده که استکبار جهانی از گذشته تا کنون هرگز به تعهدات خود در برابر جمهوری اسلامی و حتی برخی کشور های دیگر پایبند نبوده است.

وی افزود: تجربه دیگر حاصله از برجام، کسب بصیرت مردم و مسئولین نسبت به عمق دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی است که این موضوع با طرح برجامها ی 2و3 در موضوعات تسلیحات نظامی و موشکی و حقوق بشربه وضوح روشن می شود .

ارسال نظرات