خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه آغاجاری گفت:به توجه به فرارسیدن روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه عید سعید فطر به همین منظور مراسم اختتامیه ماه رمضان توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه آغاجاری با حضور پایوران و سربازان وظیفه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۴۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹
حجت الاسلام والمسلمین سید باقرموسوی عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آغاجاری اظهار کرد:در ماه مبارک رمضان برنامه های خوب و مفیدی از سوی مسئول حوزه نمایندگی ولی در سپاه آغاجاری برای کارکنان و سربازان وظیفه همراه با کلاس های قرآنی و احکام با نظم و ترتیب خاصی برگزار شد.
 
وی افزود: پرداخت ذکات فطریه ضمن  سفارش و یادآوری  ازاهمیت وجایگاه ویژه در ماه مبارک رمضان وهمراه با معنویات قرآن برخورداراست که هر مسلمانی بایستی در این امر خداپسندانه تلاش داشته باشد. 
 
وی بابیان اهمیت ذکات فطریه گفت :طبق سفارشات و تاکیدات موکدپیامبراسلام (ص)واهل بیت(ع)و بزرگان دینی و مراجع تقلید ذکات فطریه یک امری واجب است که بنابه دستوراتی در روز عید پس از ماه مبارک رمضان پرداخت ودراختیارنیازمندان و فقر اقرارمی گیرد و هر مومن روزه داری  به این امر مهم توجه داشته باشد.
 
موسوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه آغاجاری عنوان کرد:مراسم اختتامیه همراه با دعای وداع با استقبال خوب پایوران و سربازان در جهت پذیرش اعمال ماه مبارک رمضان از سوی خداوند متعال اجرایی شد که امیدوارم ایام عید فطر همراه با خیر وبرکت و سربلندی برای تمام مسلمانان باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها