خبرهای داغ:
مسئول هیات میثاق با شهدای هندیجان از ضیافت افطاری ایتام برای ۴۰۰نفرمدد جوی بی بضاعت و بی سرپرست کمیته امداد امام (ره)با همکاری خیرین و اعضای بسیجیان و رزمندگان میثاق با شهدا و کمیته امداد امام راحل همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء در یادمان شهدای گمنام هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۴۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۵
محمدحسین عنانات در شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:در روزهای پایانی ماه مبارک طرح ضیافت افطاری ایتام با دعوت از افراد بی سرپرست و بی بضاعت که بیشتر نوجوانان تحت پوشش بودند همراه با فضای معنوی بعد ازجماعت نماز مغرب و عشاء برگزار شد.
 
وی افزود:در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های خوبی از جمله تلاوت قرآن بصورت منظم و همیشگی ،ذکر دعا و مناجات سخنرانی مخصوصادر شب های قدر همراه با سحری برای هزاران نفر با شکوه و نظم خاصی در یادمان شهدای گمنام هندیجان برگزار شد.
 
 
وی بابیان مشارکت خیرین در اهداء تعدادی وسایل سرد کننده گفت:با همت و مشارکت جمعی از خیرین هندیجان از اول سال تاکنون ۶ دستگاه یخچال برای رفاه حال خانواده های محروم همراه با بسته های غذایی به آنها اهداء شد و اینگونه روند خدمات خداپسندانه همچنان ادامه خواهد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها