خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۲۶۵۴۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ؛ براساس هماهنگی های به عمل آمده با صداوسیمای مرکز خوزستان امسال مراسم جمع خوانی قرآن کریم در مسجد سید شرف شهر شادگان بصورت زنده از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز خوزستان پخش می شود.

امام جمعه بیان کردند : از همکاری تمام دستگاه های اجرایی را در برگزاری باشکوه تر مراسم جمع خوانی قرآن کریم در شهرستان تشکر کرد و افزود: تمهیدات لازم به منظور برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن برای پخش زنده از صدا و سیمای مرکزخوزستان انجام شده است.

 

ایشان افزودند: همچنین با اشاره به فراهم نمودن افزایش مشارکت هر چه بیشتر مردمی بویژه جوانان و لزوم بهره گیری از فضایل شب های قدر را به نحو احسن استفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه بحث جمع خوانی قرآن کریم یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: با توجه به شبهاتی که از سوی جریان های تکفیری به وجود آمده برگزاری اینگونه مراسمات پاسخ برای بیهوده گویی های آنها خواهد بود.

 

حاج آقا شرفی اذعان داشتند : مراسم جمع خوانی قرآن کریم را یک جریان فرهنگی تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: این جریان فرهنگی باید با رشدی کیفی همچنان ادامه داشته باشد.

در پایان برلزوم برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم لیالی قدر تاکید و اظهار کرد: امسال مراسم احیا و شب زنده داری لیالی قدر درکلیه شهرها و مراکز دهستان های این شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها