مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان گفت: انسان هیچ گاه از انس با قرآن بی‌نیاز نخواهد بود؛ چرا که محتوای غنی آن پاسخی به مهم‌ترین نیاز‌های زندگی اوست.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۲۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از دلگان، محفل انس با قرآن کریم با حضور پاسداران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع شهرستان دلگان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک، مسئول نمایندگی ولی فقیه در  ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان در این مراسم با اشاره به این مطلب که انس با قرآن کریم موجب نشاط و شادابی انسان، هم در زندگی روزمره و هم موجب پاداش اخروی خواهد شد، گفت:این کتاب آسمانی همان قوانین جامع هدایت انسانی به شمار می‌آید، به همین جهت است که به عنوان معجزه جاوید اسلام معرفی شده است.
 
وی افزود: انس با قرآن، یکی از برنامه‌های با اهمیت در فرهنگ و جامعه اسلامی است و جزء جدایی‌ناپذیر دین و ایمان انسانی است؛ زیرا پذیرفته نیست کسی ادعای پیروی از قرآن داشته باشد، اما با این کتاب الهی انسی  نداشته باشد و از آن بهره نگیرد.
 
شیبک بیان کرد: انسان هیچ گاه از انس با قرآن بی‌نیاز نخواهد بود؛ چرا که محتوای غنی آن پاسخی به مهم‌ترین نیاز‌های زندگی اوست.، به همین جهت، قرآن کریم از مؤمنان خواسته است تا قرآن را در حد توانشان تلاوت کرده و در انس با این کتاب مقدس کوتاهی نکنند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان برگزاری محافل انس با قرآن را مهم ترین عامل ترویج فرهنگ قرآنی برشمرد و ادامه داد: ضروری است که در ترویج هرچه بیشتر این آیات الهی بکوشیم.

گفتنی است: محفل انس با قرآن کریم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان  با حضور قاریان برجسته شهرستانی و با حضور بسیجیان و اقشار مردم برگزار شده است.

ارسال نظرات