مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان:

بصیرت افزایی معنوی باید به صورت مستمر تداوم داشته باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان گفت: ترویج فرهنگ قرآنی بهترین خدمت به افراد یک جامعه است؛ چراکه صداقت، امانت و اخلاق نیکو را در بین مردم ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۱۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان در گفتگو با خبرنگار بسیج در سراوان با اشاره به این مطلب که ماه مبارک رمضان ماه تهذیب نفس، ماه ارتباط با خدای متعال و ماه بندگی می‌باشد، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی بهترین خدمت به افراد یک جامعه است؛ چراکه صداقت، امانت و اخلاق نیکو را در بین مردم ایجاد می‌کند و لازمه تحقق این امر این است که همه با روحیه جهادی وارد این عرصه شوند.

وی افزود: ماه رمضان ، ماه بهار قرآن و بهترین مسیر رسیدن به خدا، آشنایی و انس با قرآن و فهم قرآن است که به همین جهت در این ماه مبارک برنامه ریزی شده است که هر روزه کلاس‌های قرآن، روانخوانی، روخوانی، کلاس اخلاق، کلاس احکام، کلاس تفسیر برای پاسداران و سربازان وظیفه برگزار شده است.
 
بامری ادامه داد: از اول ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک برنامه‌های متعددی در سپاه شهرستان سراوان اجرا شده است که  محافل انس با قرآن کریم و شرکت در مراسمات معنوی و مذهبی سطح شهرستان از دیگر برنامه‌های قرآنی ویژه این ماه مبارک بوده است که با استقبال پرشور پاسداران و نیروهای وظیفه اجرا شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که صفای معنوی بعد از ماه مبارک رمضان در بین پاسداران ، بسیجیان و نیروهای وظیفه حفظ شود و بصیرت افزایی معنوی هم به صورت مستمر تداوم داشته باشد.

ارسال نظرات