اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان با شرکت پاسداران و سربازان وظیفه در نماز خانه سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۰۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان، پاسداران، بسیجیان و نیرو‌های وظیفه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجتبی بامری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان در این مراسم گفت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی است که انسان می‌تواند نفس خود را صیقل دهد و روح انسانی را متعالی گرداند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه توبه است ماهی است که فرصت‌هایی برای تقویت اراده، آشتی باخدا، برنامه‌ریزی، رفع کدورت، صبر، قناعت و پیوند با ولایت را در افراد آماده می‌کند.

بامری در ادامه از اجرای برنامه‌های قرآنی و اخلاقی در ماه مبارک رمضان گزارشی ارائه و خاطرنشان کرد: 28جلسه در ماه مبارک رمضان در سپاه شهرستان سراوان تشکیل شده است که از این تعداد ۹ جلسه کلاس اخلاق، ۱۲ جلسه تفسیر قرآن و 7جلسه محفل انس با قرآن بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان اظهارداشت: محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر شهرستانی در محل نمازخانه این ناحیه با حضور نیرو‌های پایور و وظیفه برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: برنامه‌های قرآنی جهت تحقق بخشیدن به منویات و مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص تعمیق معنویت، تقویت بصیرت و محوریت ولایت در تمامی شئون فکری معنوی و اعتقادی سپاه به‌کار گرفته شده است.
 
گفتنی است: در پایان این مراسم از مربیان و قاریان  برتر قرآن کریم  تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات