خبرهای داغ:
با حضور ۷۰۰ ریاضی دانان برجسته کشور و به مدت سه روز

معتبرترین کنفرانس آموزش ریاضی ایران در مازندران برگزار می‌شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از برگزاری معتبرترین کنفرانس آموزش ریاضی ایران به مدت سه روز از نهم تا دوازدهم مردادماه خبر داد و گفت: در این کنفرانس معلمان و دبیران ابتدایی تا متوسطه آخرین یافته‌های علمی تدریس ریاضی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۲۶۴۷۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
 معتبرترین کنفرانس آموزش ریاضی ایران در مازندران برگزار می‌شود
 

اسفندیار نظری در گفت و گوی اختصاصی با سرویس خبری بسیج علمی از استان مازندران اظهار کرد: در این کنفرانس که به مدت سه روز در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود اساتید برجسته ریاضی کشور از همه استان‌ها شرکت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه فراخوان دریافت مقاله برای این کنفرانس از رروزهای گذشته صادر شده است، افزود: تاکنون 300 مقاله در دبیرخانه دریافت شده است و تا 25 خردادماه سال جاری فرصت برای ارسال مقاله تعین شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه 700 مهیمان داخلی و خارجی برای حضور در این کنفرانس پیش بینی شده است، گفت: در مدت سه روز برگزاری کارگاه آموزشی و کارگاه فناوری‌های جدید در دستور کار است.

این مسؤول در ارتباط با نحوه داوری مقالات ارسال شده،گفت: داوری‌ها به صورت ملی و از 28 خردادماه سال جاری به مدت یک هفته انجام می‌شود.

نظری خاطر نشان کرد: 30 مقاله برتر به صورت سخنرانی و مابقی هم در غالب پوستر به نمایش گذاشته می شود.

وی با اعلام اینکه مازندران دومین دوره میزبانی این کنفرانس را برعهده دارد، خاطر نشان کرد: آموزش روش‌های جدید تدریس معلمان و استفاده از فناوری نوین در انتقال مباحث ریاضی از دغدغه‌های است که در این کنفرانس به آن اشاره می‌شود.

ارسال نظرات