خبرهای داغ:
معاونت سیاسی گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم شاهرود با بیان اینکه جایگاه رهبری در حوزه سیاست گذاری کلان و مدیریت کلان جامعه است نه مدیریت اجرایی گفت: ما باید به اقتصاد یک نگاه سیاسی نداشته باشیم بلکه با نگاه جهادی و مقاومتی می‌توانیم در سال ۱۴۳۰ به قدرت برتر اقتصادی دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۶۴۱۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهدی قزوینی در نشست بصیرتی سیاسی با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در حسینیه ثارالله این یگان در سخنانی با بیان اینکه در جامعه هم باید بیم داد و هم امید را باز گو کرد افزود: اینکه فقط امیدواری در جامعه تزریق شود و از نابسامانی‌ها غفلت گردد درست نیست.
وی گفت: در پاسخ به آن‌هایی که می‌گویند چرا رهبر در مسائل اقتصادی و سوء استفاده‌ها دخالت نمی‌کند باید گفت، جایگاه رهبری درحوزه سیاست گذاری کلان و مدیریت کلان جامعه است نه مدیریت اجرایی و امثال آن و این شعار‌های سال و تبیین هدف گذاری‌های اقتصادی کار رهبری است.
کارشناس سیاسی سپاه شاهرود ادامه داد: ما باید به اقتصاد یک نگاه سیاسی نداشته باشیم بلکه با نگاه جهادی و مقاومتی می‌توانیم درسال ۱۴۳۰ به قدرت برتر اقتصادی دست پیدا کنیم.
استاد علوم سیاسی دانشگاه‌های شاهرود با اشاره به نقش نیرو‌های انقلابی در این عرصه تصریح کرد: تولیدعلم کاربردی، گفتمان سازی و فرهنگ کردن استفاده از تولید داخلی، تقویت مطالبه گری از مدیران و مسئولان نظام و عامل بودن خودمان به موارد فوق نقش‌های مهم نیرو‌های انقلابی در عرصه کنونی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها