در سومین گردهمایی پیشکسوتان بسیجی لاهیجان بر لزوم توجه بیش‌ازپیش به تهدیدات دشمن در عرصه فرهنگی برای جلوگیری از نابودی کانون خانواده تاکید شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۴۰۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، سومین گردهمائی پیشکسوتان بسیجی در حوزه شهید مدنی ناصر کیا ده صبح امروز برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان در این مراسم با اشاره به‌افتخار آفرینی پیشکسوتان بسیجی در ادوار مختلف خدمت‌رسانی به مردم و نظام اظهار کرد: بنده افتخار می‌کنم که در جمع بسیجیانی هستم که اکثراً جزء رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

سرهنگ پاسدار سید جعفر حسینی با بیان اینکه امروز بسیج باید آماده‌تر از هر زمان برای مقابله با تهدیدات و تهاجم همه‌جانبه دشمن باشد افزود: یکی از گسترده‌ترین یورش‌های دشمن به انقلاب اسلامی ایران «تهاجم فرهنگی» است و لازم است بسیجیان بیشتر در این زمینه آمادگی داشته باشند.

وی با اذعان به اینکه این یورش بیش از هر چیز در پی مسخ و کم‌رنگ ساختن بنیان‌های فکری و عقاید دیرینه مردم مسلمان ایران بوده گفت:  با بصیرت افزایی بسیج و بسیجیان خوشبختانه خیل عظیمی از تهاجمات و حربه‌های دشمنان نظام نقش بر آب‌شده است.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با اشاره به بی‌تفاوتی بعضی از افراد جامعه نسبت به مسائل فرهنگی تصریح کرد: امروزه همه ما نسبت به مسائل جامعه باید مسئولیت‌پذیر باشیم چراکه عدم مسئولیت‌پذیری باعث نابودی کانون گرم خانواده می‌شود.

حسینی با اشاره به تهاجم دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه مجازی بیان کرد: دشمن با تمام امکانات سعی دارد جوانان را موردحمله قرار داده و فساد و اعتیاد را در روستاهایمان گسترش دهد.

وی آگاه بخشی به جوانان از تهدیدات دشمن را وظیفه بسیج برشمرد و گفت: امروز بسیج جدا در عرصه رزم، یک وظیفه سنگینی هم بر دوش دارد و آن رفع محرومیت‌زدایی جامع بخصوص در روستاها درزمینهٔ ساخت مسکن محرومین، بخش کشاورزی و ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه خانگی و غیره است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات