خبرهای داغ:
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

دشمن درصدد تضعیف رهبری به عنوان تقویت کننده نظام است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: استکبار درصدد است تا هر عاملی که تقویت کننده و شکل دهنده نظام و نزدیکی دلهای مردم به یکدیگر است، مانند ولی فقیه را تضعیف کند.
کد خبر: ۹۰۲۶۳۵۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری با اشاره به اینکه دشمن همواره دشمن بوده و در هر شرایطی به دنبال این است که عوامل استحکام نظام و انقلاب و نیز حرکت نظام در مسیر خویش را تضعیف کند اظهار کرد: استکبار درصدد است تا هر عاملی که تقویت کننده و شکل دهنده نظام و نزدیکی دلهای مردم به یکدیگر است را تضعیف کند.

وی تصریح کرد: دشمنان باور کرده اند که چیزی که ضامن انقلاب اسلامی و تداوم آن است، ولی فقیه و اعتقاد و باور مردم به ایشان است، بنابراین زمانی که دشمن متوجه این مسئله می شود، اعتقاد مردم را نسبت به ولی فقیه و اصل آن و نیز باور مردم را سست می کند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن برای سست کردن اعتقادات به ولی فقیه، از راه های مختلف وارد می شود افزود: در این رابطه اصل ولایت معصومان را نیز با انواع شبهاتی که با پوشش جدید مطرح می کند، زیر سوال می برد.

وی بیان کرد: این در حالی که حتی دشمنان نظام نیز به توانمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت کشتی انقلاب اسلامی و ساده زیستی امام خامنه ای اعتراف دارند.

شبستری گفت: یعنی با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به همراه خانواده خویش می تواند از بهترین امکانات زندگی و رفاهی برخوردار باشند، اما ایشان از زندگی بسیار ساده ای برخوردار هستند.

وی اظهار کرد: بنابراین رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه شرایط مدیریت و توان اداره کشور و سوق آن به سمت آرمان های انقلاب را به نحو کامل دارا هستند.

ارسال نظرات