مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری از اعزام دو تیم تخصصی، درمانی طرح ملی شهید رهمنون به شهرستان فارسان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۶۳۴۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر مهین غفاری در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: به مناسبت  ماه مبارک رمضان، تیم های تخصصی و آموزشی، بهداشتی، درمانی و مشاوره ای طرح ملی شهید رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فارسان به محله امام زاده مرکز این شهرستان اعزام و به 416نفر خدمت رسانی کردند.

وی افزود: متخصص روانپزشکی، سه نفر روانشناس بالینی، پزشک عمومی، کارشناس سلامت روان، کارشناسان مراقب سلامت و کارشناس دارویی از اعضای این تیم های اعزامی بودند.

این مقام مسئول اضافه کرد: شناسایی و تشکیل پرونده، ویزیت و ارائه داروی رایگان به 29 نفر توسط متخصص روانپزشکی و ویزیت 95 نفر توسط پزشک عمومی از خدمات این مرحله از اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی به شهرستان فارسان بود.

غفاری گفت: ارائه داروی رایگان بر اساس نسخه پزشک به 40 نفر، ارجاع هفت بیمار به مراکز جامع سلامت، ارائه خدمات مشاوره روانشناسی به صورت انفرادی به 95 نفر و انجام غربالگری قند خون و فشار خون به تعداد 150نفر از دیگر خدمات تیم های اعزامی بسیج جامعه پزشکی به محله امامزاده فارسان بود.

ارسال نظرات