فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دشمنی دشمنان با اسلام دیرینه است، گفت: یکی از اهداف دشمنان ایجاد فاصله بین جوانان و قرآن و باورهای اعتقادی است و همه باید تلاش کنیم که آنها به اهداف خود نرسند.
کد خبر: ۹۰۲۶۳۲۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

به گزارش سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع)،   به نقل از بسیج؛سردار مظاهر مجیدی در بازدید از کلاس‌های حفظ قرآن ماه مبارک رمضان(طرح الحافظون) در سپاه انصارالحسین(ع) استان بیان داشت: قرآن کریم باید در زندگی همه ما جاری و ساری باشد.

وی با اشاره به ضرورت گسترش انس با قرآن در جامعه امروزی تصریح کرد: حافظان قرآن سعی کنند قرآن را در سطح پایگاه‌ها و بسیج ترویج کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ما باید از معنویات قرآن بهره‌مند شویم تا فضایل اخلاقی را هر چه بیشتر در خود تقویت کنیم.

وی با اشاره به آثار ترویج قرآن و فرهنگ قرآنی در جامعه عنوان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه یکی از آثار ترویج و انس با قرآن است.

سردار مجیدی با بیان اینکه دشمنی دشمنان با اسلام دیرینه است، گفت: یکی از اهداف دشمنان ایجاد فاصله بین جوانان و قرآن و باورهای اعتقادی است و همه باید تلاش کنیم که آنها به اهداف خود نرسند.

ارسال نظرات