برگزاری محفل انس با قرآن و ضیافت سربازان در تیپ44

محفل معنوی انس با قرآن کریم و ضیافت افطار سربازان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۳۰۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این محفل نورانی که در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد، یک جزء از کلام الله مجید قرائت و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، سربازان وظیفه به همراه جانشین فرماندهی این یگان و جمعی از مسئولین تیپ افطار کردند.

جانشین فرماندهی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام دراین مراسم با آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران در ماه مبارک رمضان گفت: دوران مقدس سربازی مرحله سرنوشت ساز زندگی و یک فصل جدیدی در طول عمر جوانان عزیز می باشد.

سرهنگ پاسدار حمید محمدی افزود: اگر مقایسه کوتاهی در کل زندگی انسان داشته باشیم فقط و فقط می توان در دوران سربازی تبعیت از یک قاعده و رفتار و زندگی خاص را مشاهده کرد. دراین دوران زندگی روزمره انسان طبق یک رفتار دسته جمعی صورت می پذیرد که در این شرایط است که می توان انضباط  فردی و اجتماعی و تصحیح برخی از رفتارهای نادرست را اصلاح کرد.

محمدی در ادامه با اشاره به اهمیت سربازی در نظام اسلام از دیدگاه روایات معصومین علیهم السلام، ادامه داد: در دوران سربازی می توان برخی از مهارت های فردی و اجتماعی انسان را ارتقا داد.

وی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان بعنوان؛ ماه بندگی و اطاعت و مغفرت، ماه انس با قرآن، ماه نزدیکی به خداوند متعال، اظهار کرد: ماه رمضان مقدمه ای است تا انسان در این محافل و مجالس انس با قرآن قرار بگیرد و بتواند خود را بیش از پیش به معارف عمیق قرآنی نزدیک نماید.

گفتنی است: جزء خوانی قرآن کریم،  اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء  و ضیافت افطار پایان بخش این محفل معنوی در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار