خبرهای داغ:

تشکیل هیئت اندیشه ورز برای اجرای برنامه های خانواده مقاوم در سپاه خوي

در راستای ارتقاء بینش اقتصادی و نقش آفرینی بانوان در مدیریت خانواده اولین جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه زنان سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۲۹۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در جمع اعضای هیئت اندیشه ورز اظهار داشت: يك زندگي راحت و خوشايند در هيچ كجاي دنيا فراهم نمي آيد مگر با محكم نمودن روابط ميان تك تك اعضاي خانواده با تعهد و تقيد اعضاي آن خانواده.

خواهر پاسدار لیدا سیرانی افزود: قطعا اگر به مرحله باور نرسیم یعنی اگر آموزه‌های دینی به مرحله گفتمان نرسد و در حالت شعار باقی بماند؛ به تبع آن سبک زندگی متناسب آن را نخواهیم داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی، نیز در ادامه خاطر نشان کرد: جامعه، قرآن را می شناسد هرچند که باید انس با قرآن بیشتر و تقویت شود اما نسبت به سبک زندگی  شناخت مردم کمتر است، لذا برگزاری  کلاس های آموزشی را فرصتی مغتنم برای آشنایی مردم با سبک زندگی اسلامی عنوان کرد.

حجت السلام رستمی گفت: علت اصلی دوری از سبک زندگی اسلامی نادیده گرفتن معلول علت هاست و با مشاهده فضای آشفته دنیای  مجازی  و بی حرمتی به فرهنگ حضور در مساجد به علت تربیت غلط والدین و اهمیت ندادن به جامعه و حاکمیت است.

وی ادامه  داد: در اجرای کلاس های خانواده مقاوم به نقش مربی،مبلغ، صدا و سیما و محیط دانشگاه و مدارس توجه جدی شود و سعی در رفع تکلیف نکنیم بلکه عملا وارد میدان شد تا بتوان مشکلات را حل نماییم.

هر کدام از اعضای هیئت اندیشه ورز اعم از کارشناسان پلیس فتا، هنگ مرزی کمسیون فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا، شبکه بهداشت، رئیس کارگروه خانواده و حوزه علمیه الزهرا(س)پیشنهادات و راهکارهای خود در این زمینه را برای اجرای کیفی کلاسها عنوان کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار