جهت ارتقای بینش پایوران با تهدبدات و ترفندهای دشمنان در فضای مجازی گردهمای مصون سازی فرهنگی با محوریت افزايش دانش رسانه ای كاركنان به همت فرهنگي و تبليغات دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۲۹۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، كارشناس موسسه زمانه قم در جمع پایوران و کارکنان سپاه خوی با اشاره به تهدیدات و زیباکاریهای فضای مجازی گفت: فضای مجازی اصل و ریشه سبک زندگی اسلامی را از بین می برد و خانواده را دچار تزلزل می کند.

حجت الاسلام ابراهيم شریفی افزود: هدف دشمن از ایجاد شبکه های فضای کاری غیر از جاسوسی نیست و با این هدف سعی دارد به خانواده ها نفوذ پیدا کند و بنیان خانواده را ازهم بگستراند.

وی اظهار داشت: دشمن انقلاب اسلامی  امروزه  به این نتیجه رسیده که امکان سرنگونی  این نظام امری دور از تصوراست ولی با این وجود دست از دشمنی خود برنداشته و به راهکارهای متعددی متوسل شده که یکی از آنها رسانه ها و شبکه های اجتماعی است که شاید بهترین ابزار تحقق منافع آنهاست.

حجت الاسلام ابراهيم شریفی، فضای مجازی عمده کارش تحریف دین و اعتقادات و باورهاست لذا زمانی که ایمان از دست رفت بی غیرتی به سراغ انشان می آید و انسان دست به هر کار زشتی دست می زند و این می شود زندگی حیوانی نه انسانی.

وی با این عنوان که باید جنگ نرم را جدی گرفت گفت: خسارات جنگ سخت قابل جبران است ولی جنگ نرم نه چرا که زمانی که گناه با خون و رگ انسان آمیخته شد و لذت خوشگذرانی و هوس بازی به انسان دست داد دوری از آن کار راحتی نیست .

كارشناس موسسه زمانه قم در پایان اضافه کرد: خلاصه اینکه غیر از سست کردن بنیان خانواده دشمن در فضای مجازی از طریق مهندسی افکار، افکار عمومی را در دست گرفته با بزرگ نمایی مشکلات کوچک جامعه یا نشر اکاذیب و اطلاعات دروغین، سعی در متشنج سازی جامعه و ایجاد اغتشاش و اجتماعات غیرقانونی می کند و هرج و مرج جامعه را در برمی گیرد.

ارسال نظرات