اقبال عباسی گفت: فعالیت های کمیته امداد با شور و عشق و انگیزه خدمت به مستضعفان و محرومان همراه است.
کد خبر: ۹۰۲۶۲۹۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محفل انس با ایتام و سفره های آسمانی با حضور استاندار و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اقبال عباسی، در مراسم ضیافت افطار با ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: کمیته امداد از نخستین نهادهایی است که پس از پیروزی انقلاب با هدف حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر به فرمان امام راحل(ره) تشکیل شد.

وی افزود: کمک به نیازمندان و فقرا از دغدغه‌ها و تاکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود به همین جهت با پیروزی انقلاب دستور به تاسیس این نهاد برای یاری رسانی به نیازمندان دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کاری که این نهاد مقدس انجام می‌دهد مصداق بارز یک حرکت توام با همت بلند است که بیش از همه از برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده آن نشات می‌گیرد افزود: خدمت در نهاد مقدس کمیته امداد با بسیاری از دستگاه‌های اداری دیگر تفاوت دارد ،در این نهاد فعالیت‌ها با شور، عشق و انگیزه خدمت به مستضعفان و محرومان جامعه همراه است که این خود در نزد خداوند متعال دارای اجری معنوی بزرگی است.

ارسال نظرات