خبرهای داغ:
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر نمایشگاه خوشنویسی با نام «چلیپا» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، نماز، اشعار آیینی و ... در نهاوند برپا شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۱۳۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

نمایشگاه خوشنویسی در نهاوند برپا شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، این نمایشگاه از آثار هنرمند برجسته و خوش ذوق شهرستان آقای صمد سوری دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی میباشد که در خط نستعلیق ، شکسته نستعلیق و چلیپا از 22 خرداد ماه به مدت 7 روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برپا شده است .

صمد سوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص این نمایشگاه و آثار آن گفت:  از 6 ماه پیش کار خطاطی این آثار را شروع کرده و در بعضی روزها بیش از 10 ساعت را مدام به این کار اختصاص دادم. 

وی افزود: هنر خوشنویسی یکی از زیباترین هنرهاست که برگرفته از جمال و کمال خداوند است که در جان انسان دمیده شده و خوشنویس با به تصویر کشیدن این زیبایی، تنها گوشه‌ای از سپاس و ستایش خود را از آفریدگار تجلی می‌بخشد .

این هنرمند خوشنویس افزود:  تمام 50 اثر به نمایش درآمده در این نمایشگاه با تذهیب‌کاری هنرمندان چیره‌دست مزین گشته و این خود به زیبایی و جمال آن افزوده است  .

وی ادامه داد: این نمایشگاه و فروشگاه در محل برپایی واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره)  در ایام برپایی همه روزه از ساعت 9 الی 13 آماده استقبال از علاقمندان و هنردوستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات