خبرهای داغ:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین خبر داد:
بابایی عنوان کرد: امسال 103 طرح اشتغال روستایی استان، 22 میلیارد و 850 میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند
کد خبر: ۹۰۲۶۱۳۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین دهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان قزوین به ریاست دکتر حبیبی معاون اقتصادی استاندار و دبیری دکتر بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضا کارگروه درسالن جلسات استانداری برگزار شد.
مسعود بابایی بیان کرد: در حوزه اشتغال روستایی 702 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار به استان قزوین تخصیص یافته است که تا روز گذشته 571 طرح برای دریافت یک هزار و 332 میلیارد و 80 میلیون ریال به بانک های عامل معرفی شدند که از این رقم تسهیلات 103 طرح پرداخت شده است.
وی گفت: در حوزه اشتغال فراگیر نیز طرح هایی به میزان حدود 600 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند که هنوز پرداختی در این زمینه انجان نشده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین اظهار کرد: یک طرح ملی اشتغالزایی نیز در استان با اعتبار 560 میلیارد ریال وجود دارد که به تصویب کارگروه های استانی رسیده که مربوط به شهرستان آوج بوده و منتظر تصویب در سطح کشور و ابلاغ آن هستیم.
بابایی عنوان کرد: روز گذشته 160 میلیارد ریال اعتبار در قالب مشاغل خانگی به استان قزوین ابلاغ شد که علاقه مندان می توانند برای اطلاع از شرایط و رشته های مشمول این طرح به سامانه مشاغل خانگی مراجعه کنند.
گفتنی است استان قزوین در سال جاری ایجاد 18 شغل جدید را تعهد کرده است.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها