نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از پیگیری میزان تحقق مطالبات کامیون داران در کمیسیون متبوعش خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۶۱۲۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیداحسن علوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دستور کار امروز سه شنبه(22 خرداد) کمیسیون عمران مجلس، گفت: در این جلسه پیگیری مطالبات کامیون داران صورت می گیرد.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تاکنون بسیاری از مشکلات کامیون داران در نشست های مستمری که نمایندگان آن ها با وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتند برطرف شده است، افزود: تأسیس نمایندگی لوازم ید‌کی خودرو‌ و لاستیک‌ محلی‌ در تمامی پایانه‌های بار و مسافربری، محاسبه کرایه بار بر اساس تن-کیلومتر و همچنین تجدیدنظری در نحوه محاسبه بیمه این اقشار از توافقاتی است که رضایت کامیون داران را جلب کرده است.

علوی با تاکید بر اینکه کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس به صورت مستمر نشست های تخصصی با مسئولان مربوطه در خصوص مشکلات کامیون داران برگزار می کند، تصریج کرد: جلسه امروز نیز با محوریت بررسی تحقق مطالبات کامیون داران برگزار خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در صورت لزوم گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای تحقق مطالبات کامیون داران از سوی مجلس تهیه خواهد شد.

ارسال نظرات