خبرهای داغ:
این اقدام چه منفعتی برای آمریکا دارد که برخی از ستون پنجم ها به دنبال تصویب فعالانه آن بودند و همانند برجام با مظلوم نمایی و تهدید سایه جنگ می خواهند ایران را متحمل خسارت مرگبار کنند!؟
کد خبر: ۹۰۲۶۰۹۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

سیگال مندلکر معاون خزانه داری آمریکا با اعتراض شدید نسبت به عدم تصویب fatf در مجلس ایران واکنش نشان داد.
وی افزود: ایران باید fatfرا برای تعامل با دنیا و جلوگیری از توسعه تروریسم بپذیرد! عدم امضا و تصویب fatfنگرانی هایی را برای جامعه جهانی به وجود آورده است!
این اقدام چه منفعتی برای آمریکا دارد که برخی از ستون پنجم ها به دنبال تصویب فعالانه آن بودند و همانند برجام با مظلوم نمایی و تهدید سایه جنگ می خواهند ایران را متحمل خسارت مرگبار کنند!
الحاق ایران به این قرار داد سبب می شود تمام تراکنش های مالی و برنامه های این کارگروه رصد شود تا تحریم های آمریکا را نقطه زن کند.
بستر سازی یک جریان نفوذی برای شکست ایران در جنگ اقتصادی با آمریکا یک فاجعه است.
مظلوم نمایی در خصوص پیامک تهدید آمیز و علم الهدی را دوباره بر سر چوب کردن حربه ای پوسیده است که کمیسیون امنیت ملی مجلس دستور شناسایی افراد را صادر کنندو قوه قضاییه شدید ترین برخورد را اعمال نماید.
هرگاه ایران تن به قرار دادهایی نظیر ۱۹۱۹داد جنگ و قحطی نان بزرگترین حربه نفوذی های داخلی برای تسلیم کشور بود.
جیغ بلند وزارت خزانه داری آمریکا به دلیل امضا نشدن fatf چه پیامی را می رساند؟
جان کری در یک مصاحبه ای عنوان کرد:با تحریم نمی توان موشکی و نفوذ منطقه ای ایران را مهار کرد تنها با تصویب fatfمی توان بلند پروازی های ایران را رصد کرد.
وقتی هاشمی رفسنجانی در جمع مدیران آموزش پرورش خبر از انحلال نیروهای مسلح در دوران دوم ریاست جمهوری داد به نظر می رسد که از قبل برای انحلال سپاه و هوافضا که شامل صنایع موشکی نیز می شود زد و بندهایی صورت گرفته است.
تصویب fatf زمینه استعمار و تسلط بر رفتارهای ملی ایران را فراهم می کند که روزنه ای برای حمله نظامی به ایران و پذیرش شکل معیوب برجام است.
شکل معیوب برجام که آمریکا را به تمام خواسته هایش برای تغییر رژیم می رساند.
خانم مندلکر می داند عدم تصویب این پروژه یعنی دور زدن تحریم ها توسط ایران و فروپاشی آنها رقم خواهد خورد و ایران برنده جنگ اقتصادیست که پایان سلطه آمریکا در منطقه را رقم میزند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها