خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بیرجند با اشاره به این‌که برگزاری این کنگره بسیار هزینه‌بر است، گفت: بحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی از جمله مباحثی است که نسبت به اجرایی‌کردن آن اقدام خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۹۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی ناصری فرماندار شهرستان بیرجند صبح امروز در اولین جلسه ستاد شهرستان بیرجند ویژه کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان، اظهار کرد: هر چه داریم مدیون شهدا بوده و شهدا به گردن همه ما حق دارند، لذا بایستی تمام تلاش‌مان را در راستای بهتر برگزارشدن این کنگره به کار گیریم.   

فرماندار بیرجند با اشاره به این‌که یکی از مهم‌ترین محورهای کنگره شهدا، برگزاری اجلاسیه‌ها است، بیان کرد: با توجه به این مسئله که در این کنگره، تعداد ۷ اجلاسیه برگزار خواهد شد و ما از همه شهرستان‌های استان مهمان خواهیم داشت و باید بتوانیم به بهترین شکل در این خصوص، همکاری داشته باشی

 ناصری با بیان این‌که در چارت سازمان شهرستان‌های استان هم برنامه‌هایی داریم، ابراز کرد: حوزه پشتیبانی ستاد استان برای این کنگره بزرگ بر عهده فرمانداری بیرجند است.

  فرماندار شهرستان بیرجند با اشاره به برگزاری نمایشگاه "حرا تا حرم"، اظهار کرد: این نمایشگاه برنامه محوری ما بوده که بسیار مهم است و بعد از جلسه امروز اعلام می‌کنیم که دستگاه‌ها چگونه با ما همکاری کنند.

 ناصری اضافه کرد: در بحث نمایشگاه که در بیرجند برگزار می‌شود، یک برنامه مهم بوده و همکاری همه دستگاه‌ها را در بحث هنری، تأمین ماشین‌آلات، برق رسانی و موارد دیگر نیازمندیم.

 وی اظهار کرد: بحث فضاسازی و تبلیغات محیطی منتهی به شهرستان بیرجند، حتما بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد و عملکرد پیشرفت برنامه بایستی هر دو هفته یکبار به فرمانداری گزارش شود.

 ناصری با بیان این‌که تقدیر و برگزاری یادواره شهدا از برنامه‌های دیگر ما است، اظهار کرد: قبل از برگزاری این کنگره، در سطح استان خراسان جنوبی با سایر مسئولان استانی به دیدار خانواده‌های شهدا خواهیم رفت و از نقطه نظرات و پیشنهادات آن‌ها در خصوص برگزاری کنگره ۲۰۰۰ شهید استان استفاده خواهیم کرد.

 وی با اشاره به این‌که برگزاری این کنگره بسیار هزینه‌بر است، گفت: بحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی از جمله مباحثی است که نسبت به اجرایی‌کردن آن اقدام خواهیم کرد.

 فرمانداری بیرجند افزود: در راستای برگزاری هرچه بهتر برگزارشدن کنگره ۲۰۰۰ شهید استان خراسان جنوبی تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات در خصوص واردشدن همه مردم در این برنامه فرهنگی بزرگ استفاده خواهیم کرد.

 ناصری از تشکیل کمیته‌های دانش‌آموزی، فرهنگیان و اساتید، بانوان، فرهنگی هنری، پشتیبانی و مالی، اصناف و بازاریان، خدمات‌رسانی، کمیته روابط عمومی و مستندسازی، امنیت و انتطامات، فاوا‌ و فضای مجازی، جمع‌آوری آثار شهدا، ورزش و جوانان و مساجد و محلات خبر داد.

 وی در خصوص چارت سازمانی پیشنهادی ستاد شهرستانی کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی، متذکر شد: رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد شهرستان: حجت‌الاسلام و المسلمین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، مسئول ستاد اجرایی شهرستان: فرماندار بیرجند، دبیر اجرایی شهرستان: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند، جانشین دبیر ستاد و مسئول کمیته نمایشگاه: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند، مسئول نظارت و ارزیابی ستاد: مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند و دبیرخانه ستاد شهرستان: فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خواهد بود.

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها