خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت : دشمن چه بخواهد و چه نخواهد ما به پیش خواهیم رفت و تمام دشمنی های دشمن به خاطر این است که مانع پیشرفت ما شود و همیشه در صدد کوبیدن و تحقیر علمای مؤثر جامعه و حمایت از افراد بی عرضه بوده است .
کد خبر: ۹۰۲۶۰۷۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه استان در مراسم سی شب با قرآن شهر خوسف ضمن تشکر از مردم و مسئولین برای برگزاری این محفل، بر لزوم توجه ویژه به نسبت دین و دانش ، علم و دین تاکید و اظهارکرد: آنچه در غرب به عنوان دین مطرح است اصلا دین نیست بلکه بخشی از خرافات را به نام دین مطرح کردند ؛ به نام مسیح (ع) و به کام دیگران .

وی ادامه داد: سؤالی که اینجا مطرح می شود این است : چطور می شود که امروز چند نوع انجیل داریم و حال آنکه بیش از یک انجیل بر حضرت عیسی (ع) نازل نشده است ؟ کدام انجیل واقعی است ؟ آیا دینی که در آن بهشت و جهنم خرید و فروش می شود ، دین است ؟ اما دین اسلام بر فطرت و عقل استوار است و یکی از حجت های شرعی عقل است ؛ اسلام بر علم و عقل تاکید دارد .

وی ادامه داد : نتیجه به فساد کشیدن جوانان اندلس و نفوذ در مدیران و مسئولین حکومتی آن ، شکست مسلمانان ونابودی اندلس و عقب افتادگی چند ساله خود اروپا شد چون که آنان بهره ای از علم نداشتند .

آیت الله عبادی خاطر نشان کرد : دین و علم با یکدیگر توامان هستند و هر کدام به تنهایی و بدون توجه به دیگری آتش است ؛ دین تنها سر از خرافات در می آورد و علم بدون دین نیز به طغیانگری ختم می شود ؛ به همین دلیل است که باید رهبران جامعه جامع الشرایط باشند هم عالم به همه علوم مورد نیاز و هم عابد زاهد و در اسلام علم و ایمان همیشه توامان بوده اند .

و در ادامه گفت : دشمن چه بخواهد و چه نخواهد ما به پیش خواهیم رفت و تمام دشمنی های دشمن به خاطر این است که مانع پیشرفت ما شود و همیشه در صدد کوبیدن و تحقیر علمای مؤثر جامعه و حمایت از افراد بی عرضه بوده است .

نماینده  ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد : مشکلات امروز و دیروز ما به خاطر عمل نکردن به فرمایشات ولی امر و رهبران الهی جامعه بوده و هست ، کی می خواهیم بفهمیم ؟

و در پایان از مردم خواست : در برابر فتنه انگیزی های مجازی و ... دشمن هوشیار بوده و در فتنه ها به علمای ربانی و اهل فضیلت و بصیرت مراجعه کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها