خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:

رسیدگی به مشکلات ۴۶۳ واحد تولیدی در کارگروه تسهیل

مهندس پرزحمت گفت: در سال 96 برای مشکلات 463 واحد تولیدی و صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین مطرح و تصمیم گیری شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۷۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مهندس علی پرزحمت در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد بیان کرد: از مجموع 991 مصوبه، 59 درصد مربوط به بانک، 13 درصد مربوط به اداره امور مالیاتی، 10 درصد مربوط به تامین اجتماعی و 18 درصد مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی می باشد.
وی گفت: تاکنون 54 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال 97 انجام شده و 45 درصد مصوبات در دست اقدام است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: با توجه به لزوم تقویت بنیان های اقتصاد مقاومتی، تقویت پایه های اشتغال زایی در کشور امری اساسی است و هم اکنون نیز پس از تبیین اقتصاد مقاومتی و ایجاد شرایط لازم برای اشتغال و تولید مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به کالای ایرانی تاکید داشتند که بدون شک لازمه تقویت پایه های اقتصاد مقاومتی نیز خواهد بود.
مهندس پرزحمت عنوان کرد: در واقع تولید کننده ایرانی باید در تلاش باشد تا مصرف کننده ایرانی بدون توجه به برند کالای خارجی به دنبال خرید کالای ایرانی باشد و این امر با بالا بردن کیفیت کالا و ارائه مناسب و معرفی کارآمد به مشتریان میسر می شود.
وی در پایان به ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه در سال 96 و سه ماهه نخست سال 97 پرداخت.
گفتنی است در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به مشکلات 4 واحد در بخش‌های صنعتی، تولیدی و معدنی رسیدگی و تصمیمات لازم در این کارگروه گرفته شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار