خبرهای داغ:
در صداوسیمای مرکز قزوین صورت گرفته است:

بیش از 3 هزار و 800 دقیقه نیایش وتعبد در صداوسیمای مرکز قزوین

شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین به مناسبت شب های قدر بیش از 3 هزار و 850 دقیقه برنامه ی رادیویی و تلویزیونی تولید و پخش کردند.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۴۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزویناظهار کرد: تولید و تأمین سیمای این مرکز هزار و 559 دقیقه برنامه ی تلویزیونی شامل پوشش زنده ی احیاء شب های قدر، فیلم سینمایی، تیزر، سخنرانی با موضوع شب های قدر و شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام، نوحه و مرثیه خوانی تهیه، تولید و پخش نمود.
وی افزود: تولید و تأمین صدای مرکز قزوین هم 2 هزار و 145 دقیقه برنامه ی رادیویی با موضوع لیالی قدر شامل پوشش زنده عزاداری و شب زنده داری مردم در مساجد و حسینیه ها، سخنرانی علما و روحانیون، برنامه های معارفی با موضوع شب های قدر و شهادت امام علی علیه السلام، آنونس و مداحی از شبکه ی استانی صدای مرکز قزوین پخش شد.
آقای معصومی فر تصریح کرد: خبر مرکز قزوین هم 146 دقیقه خبر، گزارش خبری، تولیدی و رویدادی از این شب ها در شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش نمود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین خاطر نشان کرد: معاونت فضای مجازی این مرکز هم در لیالی قدر مراسم احیای شب قدر در سطح شهر را بصورت زنده از صفحه رسمی صداوسیمای قزوین در شبکه های اجتماعی پخش نمود.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها