احمدرضا بسیج گفت: اکنون معاون رییس جمهور به همین استان ها بخش نامه کرده است که خرید کالای ایرانی را در دستور کار خود قرار دهند اما در عمل می بینیم که این بخش نامه ها، سوری است.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۳۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

احمدرضا بسیج، عضو بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویر احمد سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: برای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از تولید و کالای ایرانی نیازمند اقدامات فرهنگی و زیرساختی هستیم بر همین اساس در صداو سیماف نوشتارها، گفتارها، تبلیغات باید برای حمایت از کالای ایرانی فرهنگ سازی شود.

وی افزود: مانند بستن کمر بند ایمنی که در بین مردم فرهنگ سازی شد و امروز اغلب رانندگان ایرانی عادت کرده اند که در هنگام سوار شدن به اتومبیل خود کمربندها را ببندند.این درحالی است که یک زمانی رانندگان کمربندها را با اکراه می بستند اما امروز با طیب خاطر می بندند.

حمایت از کالای ایرانی کار فرهنگی می خواهد/با بخشنامه سوری نمی توان حامی تولید شد

این عضو بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویر احمد سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: برای حمایت از کالای ایرانی باید در نظام بانکی ما اعطای وام ها مهندسی شده باشد و به افرادی اعطا شود که حقیقتا مشکلی از جامعه را حل کنند همچنین در بحث دست مزد کارگرها باید اتفاقات خوبی رخ دهند تا شاهد حمایت از کالای ایرانی باشیم.حل و فصل حقوق های نجومی، ورود مجلس برای حل خلاهای قانونی برای حمایت از کالا ایرانی از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اکنون معاون رییس جمهور به همین استان ها بخش نامه کرده است که خرید کالای ایرانی را در دستور کار خود قرار دهند اما در عمل می بینیم  که این بخش نامه ها، سوری است و افراد به راحتی در ادارات کالای خارجی می خرند و کسی نمی گوید چرا خلاف بخشنامه عمل می کنید.

ارسال نظرات