خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اذعان کرد:
طاهرخانی گفت: با رعایت اصول بازاریابی و شناخت بازارها و برنامه ریزی صحیح، نمایشگاه ها می توانند کمک بسیار موثری در امر ارتقاء تجارت بین المللی داشته باشند و در این راستا صنعت نمایشگاهی را می توان بازوی تحقق این اهداف دانست و نامگذاری روز صنعت نمایشگاهی نیز بیانگر نقش مهم آن است
کد خبر: ۹۰۲۶۰۰۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به مناسبت فرارسیدن روز صنعت نمایشگاه، ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان این عرصه بیان کرد: صنعت نمایشگاهی به عنوان کارآمدترین ابزار بازاریابی در جهان امروز ، جایگاه ویژه ای در بین صاحبان کالا و خدمات دارا می باشد.
وی گفت: امروزه صنعت نمایشگاهی نقش موثری در عرصه سیاست ، اقتصاد، اوضاع اجتماعی، فرهنگی و هنری ملل اجرا می نماید و کلیه کشورهای جهان رسالتی مهم و چند جانبه برای نمایشگاه ها قائل هستند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار کرد: همچنین کشورها به منظور بهره گیری و سرمایه گذاری در نمایشگاه ها، تلاش منظم و مستمر می نمایند چرا که ایجاد و برپایی این رویداد اقتصادی وسیله ای برای نیل به اهداف توسعه صادرات غیر نفتی می باشد و بدین لحاظ نقش فعالیت های بازاریابی برای موفقیت آن بی نهایت موثر بوده می باشد.
طاهرخانی افزود: با رعایت اصول بازاریابی و شناخت بازارها و برنامه ریزی صحیح، نمایشگاه ها می توانند کمک بسیار موثری در امر ارتقاء تجارت بین المللی داشته باشند و در این راستا صنعت نمایشگاهی را می توان بازوی تحقق این اهداف دانست و نامگذاری روز صنعت نمایشگاهی نیز بیانگر نقش مهم آن است.
وی عنوان کرد: امید است با عنایت خداوند متعال در راه رسیدن به اهداف عالی، توسعه اقتصادی كشور عزيزمان نقش مهمی را ایفا نماییم و صنعت نمایشگاه به جایگاه واقعی خود دست یابد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه صنعت نمایشگاه خاژرنشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ 23 خرداد تا ۱ تیرماه سال جاری برگزار می شود.
مهندس طاهرخانی گفت: ساعات بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقمندان می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها