فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در جمع بسیجیان روستای شیخ شبان گفت: یادواره های شهدا باید روح معنویت و ولایتمداری شهدا را در جامعه تقویت كند.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۰۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اكبری در جمع بسیجیان، رزمندگان و ایثارگران روستای شیخ شبان با اشاره به فداکاری و از خودگذشتگی های شهدا، گفت: ما در پیشگاه خداوند متعال دارای تكالیفی هستیم كه این تكالیف برگرفته از سیره و راه شهداست، شهدایی كه بر اثر عبادت و بندگی و توسل به خدا آنچنان به خدا نزدیك شده بودند كه امورات دنیایی و پست و مقام های زودگذر برایشان هیچ اهمیتی نداشت و برخی از این شهدای عزیز حتی مكان و زمان شهادت خود را نیز می دانستند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به برگزاری چهارمین یاواره شهدای روستای شیخ شبان در آینده نزدیک، افزود: یادوراه های شهدا كه به همت خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران و بسیجیان در اقصی نقاط كشور برگزار می شود باید به گونه ای برنامه ریزی شود كه روح معنویت و ولایتمداری شهدا را در شهرهای محل برگزاری و منطقه و حتی استان تقویت كند و اثرات فرهنگی آن بر روی جامعه و مخصوصا جوانان ادامه دار و پایدار باشد.

سردار اكبری اظهار داشت: روستای نمونه ایثارگری شیخ شبان از افتخارات شهرستان بن و استان چهارمحال و بختیاری است و به همین جهت باید یادواره شهدای این روستا در سطح بالایی برگزار شود.

وی ادامه داد: یادوراه 84 شهید گرانقدر این روستا می تواند اثر گذاری فرهنگی بسیار خوبی در سطح شهرستان و حتی استان داشته باشد، همانگونه كه سومین یادوراه شهدای این روستا با حضور مسئول دفتر مقام معظم رهبری اثرات بسیار خوبی در استان داشت و باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گردید.

سردار اکبری اضافه کرد: شهدا نیازی به برگزاری یادواره از سوی ما ندارند؛ بلكه ما هستیم كه برای قطع نشدن ارتباطمان با شهدا و طلب كمك و یاری از آنها در مسیر دشوار مبارزه با استكبار جهانی در جنگ نرم به آنها نیازمندیم.

گفتنی است: در این دیدار صمیمی، بسیجیان و رزمندگان و ایثارگران روستای شیخ شبان با فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام برای برگزاری چهارمین یادواره شهدای روستای شیخ شبان با دعوت از سخنران و مداح مطرح كشوری همفكری کردند و برای اجرای با شكوه این یادواره برنامه ریزی های لازم انجام شد.

ارسال نظرات