فراخوان سیزدهمین جشنواره «نامه‌ای به امام رضا (ع)» از سری برنامه‌های شازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در بین مراکز و موسسات فرهنگی و هنری و کانون‌های مساجد کردستان اعلام شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۹۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازنداران با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان، سیزدهمین جشنواره بین المللی «نامه‌ای به امام رضا (ع)» همزمان با تیر سال جاری برگزار می‌کند.

این فراخوان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در بین مراکز، موسسات، کانون‌های مساجد و سازمان‌های مرکز استان و شهرستان‌های تابعه توزیع شده است.

این فراخوان در چهار بخش «بین المللی، ملّی، استانی و بخشی هم ویژه» برگزار می‌شود که برشور فراخوان آن در بخش ملی در اختیار استان‌های کشور قرار گرفته است.

بخش ملی در دو رده سنی کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ و بزرگسالان ۱۸ سال به بالا برگزار می‌شود که در هر یک از دو رده، ۳ اثر برگزیده (مجموعاً ۶ اثر) و ۸ اثر شایسته تقدیر وجود خواهد داشت.

در بخش ویژه این فراخوان نیز به حدیثی از امام رضا (ع) در موضوع «نماز» و حدیثی دیگر از ایشان در موضوع یکی از آسیب‌های اجتماعی که توسط شرکت کنندگان انتخاب می‌شود، جوایزی اهداء می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار ۱۸ خردادماه ۹۷ است، همچنین آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «دلنوشته امام رضا (ع)» ۲۴ دیماه در مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار می‌شود.

«اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت (ع) و گرامیداشت پدیدآورندگان آثار در حوزه فرهنگ رضوی» از جمله اهداف برگزاری این جشنواره اعلام شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره با مراجعه به آدرس mazandaran.farhang.gov.ir یا mazandaran.shamstoos.ir می‌توانند نسبت به ارسال دلنوشته‌های خود به دبیرخانه جشنواره در ساری به نشانی میدان امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یا از طریق پست الکترونیک به آدرس Nameh.imamreza@gmail.com اقدام کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات