عضو بسیج اساتید استان کهگلویه در گفتگو با «بسیج»:

مشکلات اقتصادی با نگاه سرمایه داری حل نمی شود/اندیشه های اقتصاد سرمایه داری در کشور موج می زند

احمدرضا بسیج گفت: با اقتصاد سرمایه داری هرکس دیگری هم مسئولیت اجرایی را بر عهده بگیرد تغییری در کشور حاصل نمی شود.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۷۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

احمدرضا بسیج، عضو بسیج اساتید استان کهگلویه و بویر احمد سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اوضاع آشفته اقتصادی کشور و بی تدبیری دولت در زمینه ارزی و وجود برخی فسادها و اثرات آن بر تولید کشور گفت: یک جامعه متشکل از 6 ضلع است.ضلع اقتصاد، مدیریت، آموزش، اقدار نظامی، سیاست، علم و فناوری از ارکان تشکیل یک جامعه و نظام هستند.

 مشکلات اقتصادی با نگاه سرمایه داری حل نمی شود// اندیشه های اقتصادی سرمایه داری در کشورموج می زند

 وی با اشاره به پیشرفت های کشور در زمینه های اقتدار ملی و... عنوان کرد: خوشبختانه ما در زمینه های حوزه سیاست و اقتدار خارجی و علم و فناوری که از سوی رهبر انقلاب تدبیر و مدیریت می شود با مشکلی مواجه نیستیم.اما متاسفانه در حوزه اقتصاد،مدیریت و آموزش به دلیل آنکه مدیریت آن در دست افرادی است که اغلب دانش آموخته مکتب غرب هستند، و یا اعتقاداتی به مباحث عمیق دینی ندارند با معضلات و چالش های جدی رو برو هستیم.امروز اقتصاد کشور ما مبتنی بر اقتصاد اسلامی، دینی و برکتی اداره نمی شود و افکار و اندیشه های اقتصادی سرمایه داری در کشور ما موج می زند.

عضو بسیج اساتید سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: این اقتصاد سرمایه داری را هرکس دیگری هم مسئولیت اجرایی آن را بر عهده بگیرد تغییر در آن حاصل نمی شود یعنی هیچ فرد دیگری نمی تواند با این ساختار اصلاحات کند مگر آنکه ساختار اقتصادی کشور را تغییرکند.قطعا مدیریت اقتصاد سرمایه داری تبعاتی برای فرهنگ، آموزش، آداب و رسوم، اخلاق و... به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار