حجت الاسلام منتشلو درجمع پرسنل سپاه دهگلان

تبعات خطرناک پیوستن به قراردادFATF بر هیچ کس پوشیده نیست

حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دهگلان درنشست سیاسی ناحیه ضمن تشریح قرارداد FATFدرجمع پرسنل سپاه شهرستان گفت:تبعات خطرناک پیوستن به این قرارداد بر هیچ کس پوشیده نیست.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۵۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درنشست سیاسی ناحیه ضمن تشریح قرارداد FATF درجمع پرسنل سپاه شهرستان گفت:تبعات خطرناک پیوستن به این قرارداد بر هیچ کس پوشیده نیست.


وی درادامه افزود:FATF مجموعه سیاست‌های غرب و امریکا برای مبارزه به اصطلاح تامین مالی ترویست‌ها است وتعریف ترویست ما با امریکا و غرب متفاوت است و آنان بعنوان مثال؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خود نهاد انقلابی است و حزب الله لبنان و ۲۰۰ شخصیت و نهاد‌های مختلف که حقیقتا انقلابی هستند را تحریم و ترویست می‌دانند.


منتشلو با بیان اینکه آن‌ها با تلقین به مردم می‌خواهند مسئولین ما را مجبور به امضای این قرارداد ننگین کنند تصریح کرد: هر دولتی امضای این قرار داد را بپذیرد در نظر ملت ما محکوم است و این قرارداد موجبات تضعیف بنیه نظامی و دفاعی و تشدید فشار در جهبه مقاومت در مقابل اسرائیل می‌شود.


مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان با تاکید بر اینکه قرارداد FATF سه هدف را دنبال می‌کند تصریح کرد: قطع ارتباط مالی ایران اسلامی با محور مقاومت، کشف راه‌هایی که ایران برای دور زدن تحریم‌های ظالمان و مشخص شدن هویت تجار ایرانی و شرکا و دسترسی به حساب‌های بانکی را سه هدف این قرارداد برشمرد و گفت:: استکبار و غرب می‌خواهد با این قرارداد ارتباط مالی و کمک‌های مالی و موشکی به محور مقاومت را قطع و شریان جامعه اسلامی و مقاومت اسلامی را بزنند وبااین اوصاف تبعات خطرناک پیوستن به این قرارداد بر هیچ کس پوشیده نیست.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات