فرمانده سپاه دهگلان با مادر شهید صادقی در روستای خضر لک دیدار نمود.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۴۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان به همراه پرسنل و فر مانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بلدستی با مادر شهید صادقیان در روستای خضرلک بخش مرکزی دیدارکردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان افزود: دلجویی و تجلیل از خانواده های شهدا باید مورد توجه ویژه وعنایت تمامی مسئولین و مردم باشد و ما به عنوان خدمت گزاران به مردم باید بیشتر از هر کسی در سرکشی و دلجویی از این خانواده ها پیش قدم باشیم.

امانی در ادامه گفت: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش می کنیم.

فرمانده سپاه دهگلان خانواده های معظم شهدا ء را سرمایه های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد که مسئولین خادمان خوبی برای مردم شهید پرور باشند.

سرهنگ امانی با اشاره به اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا رنگین شده است گفت:هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران داریم و افتخار هم می کنیم که خادمان خوبی برای این عزیزان باشیم.

وی ضمن تجلیل از جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا در طول دوران دفاع مقدس تاکید کرد: عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیون خون پاک و مطهر شهدا و همچنین صبر و پایداری خانواده های گرانقدر آنهاست.

 انتها پیام/​7727

 

ارسال نظرات