رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: به منظور برقراری ارتباط سازمان یافته بین پارک علم و فناوری استان اردبیل و بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع)، تفاهمنامه همکاری مشترک منعقد گردید.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۴۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عبدالقیوم قلی‌پوری در دیدار مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به نقش بسیار زیاد دو بخش تحقیق و اجرا در دستیابی به توسعه پایدار، اظهار کرد: در عصر حاضر هیچ یک از دو بخش به طور مستقل نمی‌تواند اثربخشی لازم را داشته باشند‌.

وی از آمادگی این پارک برای حمایت از صاحبان ایده در راستای کاربردی نمودن ایده‌های علمی و همچنین کمک و هدایت صاحبان ایده برای پرورش و پیاده سازی طرح‌های مدنظر از طریق ارائه خدمات و مشاوره‌های مورد نیاز برای بقای فعالیت نوآورانه بسیجیان خبر داد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل به پتانسیل‌های موجود بسیج سازندگی استان اشاره کرد و ادامه داد: پارک علم و فناوری استان به عنوان متولی توسعه فناوری در استان، جهت تشویق و ترغیب بسیجیان فناور برای راه‌اندازی کسب و کار دانش محور و نیز برگزاری برنامه‌های اموزشی جهت آشنایی بسیجیان با فعالیت‌های پارک و مراکز رشد وابسته آمادگی‌های لازم را دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک از آمادگی این سازمان در راستای تسریع در تحقق اهداف این تفاهمنامه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در پایان این جلسه که با حضور مدیران و کارشناسان دو نهاد برگزار شد، تفاهمنامه همکاری مشترک به امضای طرفین رسید.

ارسال نظرات