خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: مردم نیکوکار این استان بیش از یک میلیارد تومان برای اطعام و افطاری مددجویان تحت حمایت در ماه رمضان کمک کردند که این کمک ها نسبت به سال گذشته 78 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۱۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، بهروز شریف، با قدردانی از کمک خیران استان به نیازمندان در ماه رمضان، بیان کرد: برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان با هدف ترویج فرهنگ سنت حسنه الهی و همچنین کمک به رفع مشکلات نیازمندان برگزار شد.                                                                                                                                   

وی با اشاره به اینکه اکنون 9 هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین حامی ندارند، افزود: از مردم و خیران آذربایجان شرقی می خواهیم با ثبت نام در طرح اکرام و محسنین حمایت از این ایتام و فرزندان نیازمند را بر عهده بگیرند.                                                                                                                         

شریف با اعلام اینکه پایگاه‌های این نهاد در استان آماده دریافت زکات فطره مردم در عید فطر هستند، افزود: زکات فطره جمع‌آوری‌شده برای تامین معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه و مسکن نیازمندان هزینه می‌شود.                                                                           

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به رویکرد این نهاد برای بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی در دریافت کمک‌های مردمی، گفت: مردم نیکوکار این استان برای سهولت در پرداخت زکات فطره و دیگر کمک های خود به نیازمندان می توانند از کد آنی پرداخت #041*8877* استفاده کنند.                                                                                                   

ارسال نظرات
پر بیننده ها