منطقه 20 میزبان جشنواره شبانه "بهار رمضان" است

استقرار 17 غرفه تفریحی ورزشی در جنوب تهران

خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای جشنواره تفریحی ورزشی "بهار رمضان" در مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) از 19 تا 24 خرداد ماه، خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۹۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین مسلمی با بیان این مطلب گفت: جشنواره تفریحی ورزشی بهار رمضان همزمان با دهه پایانی ماه مبارک رمضان و به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) دایر شده و از ساعت 19 تا 24 پذیرای شهروندان است.

 

مسلمی به اهمیت مقوله ورزش برای سلامتی جسم و روح اشاره کرد و افزود: 17 غرفه با عناوین ترامپلین، دومینو، مکعب، روبیک، دهکده کودک، استخر توپی،  سرسره بادی، مجموعه ورزشی های کودکانه، ماهیگیری کودک، ورزش باستانی، حلقه بسکتبال، فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، صفحه دارت و گریم کودک با محوریت تفریحی ورزشی برپاست.

 

وی زمان برگزاری جشنواره را 19 تا 24 خرداد اعلام کرد و گفت: مجموعه فعالیت های ورزشی و تفریحی این جشنواره با محوریت شکوفایی حس کنجکاوی و قوای کودک، تقویت خلاقیت جسمی و روحی کودکان پیش بینی شده است.

 

مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) شهر ری در میدان نماز واقع است و از 19 تا 24 خرداد از ساعت 19 تا 24 هر شب پذیرای شهروندان و خانواده ها است.

 

 

ارسال نظرات