خبرگزاری بسیج: جلسه هماهنگی مجموعه های شهرداری باقرشهر برای برگزاری باشکوه نماز عید فطر در استادیوم ایثارگران باقرشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۹۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، ظهر امروز با حضور شهردار ، رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر و مدیران مجموعه شهرداری باقرشهر جلسه هماهنگی اقدامات شهرداری باقرشهر در خصوص برگزاری هر چه با شکوه تر نماز عید سعید فطر در استادیوم ایثارگران شهرداری باقرشهر برگزار شد .

در این جلسه شهردار باقرشهر با اشاره به اهمیت پرشکوه برگزار کردن نماز عید سعید فطر گفت : سنت برگزاری نماز عید فطر که در دنیای اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است ، و نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلام به شمار می رود باید به بهترین شکل در شهرمان برگزار شود و همه ی دستگاه های مرتبط باید نهایت تلاش خود را برای برگزاری باشکوه این نماز به کار گیرند زیرا این نماز علاوه بر اینکه نماز شکرگزاری نعمت بندگی خداوند متعال است مظهر به نمایش گذاشتن اقتدار و همبستگی امت اسلامی است و باید از این رو توجه ویژه ای به آن شود .

وی در این نشست هماهنگی از همه ی واحدهای شهرداری خواست که این اقدام به بهترین شکل و با تمام تلاش مجموعه شهرداری صورت گیرد تا شهروندان در نهایت آسایش و آرامش به این فریضه الهی بپردازند .

در ادامه این مراسم رئیس ستاد نماز عید سعید فطر با تشکر ازمجموعه شهرداری باقرشهر در برگزاری این نماز گفت : هر ساله شهرداری باقرشهر زحمات زیادی را در برگزاری این فریضه الهی انجام می دهد که امیدواریم امسال با هماهنگی و همراهی و مشارکت همه ی مجموعه ها نمازی پرشکوه تر از سال های قبل را برگزار نماییم .

اسدی دراین مراسم موارد محوله به شهرداری باقرشهر را با مسئولین مربوطه این حوزه هماهنگ نمود تا اقدامات لازم در این خصوص انجام شود .

 

ارسال نظرات