خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 فعالیت مراکز مهارت آموزی کوثر و ایجاد فرصت شغلی برای 400 نفر از بانوان این منطقه را در راستای شعار سال و حمایت از کالای ایرانی برشمرد و گفت: در حال حاضر بانوان کارآفرین با 6 برند مهم همکاری دارند.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۹۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی با بیان این مطلب افزود: مدیریت شهری منطقه 20 با بسترسازی و ایجاد زیرساخت های لازم، موفق به راه اندازی 20 مرکز مهارت آموزی کوثر طی سال های اخیر در این منطقه شده است که با اولویت ایجاد فرصت شغلی و توانمندسازی برای بانوان بی سرپرست و بد سرپرست فعال هستند.

صفوی افزود: با فعالیت این مراکز کارآفرینی، فرصت شغلی برای 300 نفر تمام وقت و 100 نفر نیز به صورت کار درخانه فراهم شده است.

وی ادامه داد: مراکز کارآفرینی منطقه 20 در حال حاضر با 6 برند مهم و پرفروش ایرانی نظیر گالوس، مدیس، نیکوتن پوش، خاتون، یاقوت سرخ و بته جقه همکاری دارند و کارآفرینان در بحث بازاریابی موفق عمل کرده اند.

صفوی با اشاره به اینکه مدیریت شهری در راستای شعال سال و حمایت از کالای ایرانی از هیج تلاشی فروگذاری نمی کند، گفت: در مجموعه های راه اندازی شده یک مجموعه ویژه توان یابان است و تاکنون 60 توان یاب تحت پوشش این مجموعه با کسب مهارت های لازم مشغول به کار شده اند.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: شاغلان مراکز مهارت آموزی کوثر از خدمات حمایتی شهرداری در مناسبت های مختلف بهره مند می شوند.

بر اساس این گزارش پوشاک، لوازم جانبی آشپزخانه، صنایع دستی، محصولات هنری، تولید و فرآوری آجیل و خشکبار ایرانی، تولید عرقیجات گیاهی، سنگ های تزئینی از جمله زمینه های فعالیت مراکز مهارت آموزی کوثر است و بانوان علاقه مند برای همکاری با این خانه ها می توانند به اداره بانوان معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 20 مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

      

ارسال نظرات