خبرهای داغ:
مدیر دارالقرآن بسیج استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح قرآنی صراط گفت: این طرح با شرکت ۳۰ هزار نفر از بسیجیان استان اصفهان و اعضاء حلقه‌های صالحین در ۲ رشته «قرائت و صحیح خوانی» و «مفاهیم» اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۸۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
عظیم هاشم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اصفهان، با اشاره به برنامه‌های دارالقرآن بسیج استان اصفهان در سال جاری اظهار داشت: امسال ۲ طرح قرآنی توسط دارالقرآن بسیج برگزار می‌شود که در طرح نخست، ۳۰ هزار نفر از بسیجیان استان اصفهان و اعضاء حلقه‌های صالحین رده‌های مختلف بسیج، در طرح قرآنی صراط شرکت می‌کنند که اجرای این طرح همزمان با عید سعید فطر آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در ۲ رشته «قرائت و صحیح خوانی» و «مفاهیم» برگزار می‌شود، افزود: آیات منتخب در قالب یک کتاب به همراه ۴۰ حکمت از کتاب نهج‌البلاغه به علاقه‌مندان ارائه می‌شود که آنان به صورت حضوری و غیر حضوری یعنی به صورت شرکت در حلقه‌های صالحین و یا دریافت کتاب و سی. دی در این طرح مشارکت دارند.

مدیر دارالقرآن بسیج استان اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات تیمی قرآنی بیان کرد: همانند سال گذشته، مسابقات تیمی قرآنی در رده‌های مختلف بسیج استان اصفهان برگزار می‌شود و ثبت‌نام و توزیع کتاب و سی. دی مسابقات در رده‌های بسیج از ۲۳ رمضان‌المبارک آغاز شده است.

وی با بیان اینکه به هر یک از حلقه‌های صالحین یک کتاب و یک سی. دی داده می‌شود، ادامه داد: اعضاء حلقه‌های صالحین بسیج، می‌توانند با تشکیل گروه‌های ۴ نفره شامل فرازخوان یا مرتّل، حافظ، خوشنویس و یک نفر شرکت کننده در رشته مفاهیم در این مسابقات شرکت کنند.

هاشم‌زاده گفت: کتاب مسابقات بر اساس محتوا و آیات سوره صف و جمعه به صورت تدبّر محور، در دارالقرآن بسیج اصفهان تدوین شده که به همراه ۳ سی. دی شامل ۴ قطعه و فراز به صورت تلاوت، ۴ دوره ترتیل سوره صف و جمعه، ۴ آیه منتخب برای مسابقه خوش نویسی و فایل پی. دی. اف. مفاهیم سوره صف و جمعه به گروه‌های شرکت کننده ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در نظر داریم مراسم اختتامیه مسابقات تیمی قرآن کریم که در رشته‌های فرازخوانی و ترتیل، مفاهیم، حفظ و خوشنویسی برگزار می‌شود را همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در بهمن‌ماه امسال در دو بخش خواهران و برادران برگزار کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها