خبرهای داغ:
مسئول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان همدان خبر داد
مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از مشارکت جهادگران بسیجی استان همدان در روند ساخت پنج واحد مسکونی در شهر زلزله زده ازگله کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۷۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

احداث 5 واحد مسکونی در شهر زلزله‌زده ازگله توسط جهادگرن بسیجی همدانعلی اصغر صداقتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهارداشت: بسیج سازندگی استان مسئولیت ساخت پنج واحد مسکونی در شهر زلزله‌زده ازگله کرمانشاه را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: از همان لحظات اولیه وقوع این زلزله که خسارات زیادی را به همراه داشت جهادگران بسیجی استان در مناطق زلزله‌زده حضور یافته و اقدام به کمک‌رسانی به مردم آسیب دیده کردند.

مسئول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: خدمات بسیج سازندگی استان در مناطق زلزله زده در سه بخش اسکان اضطراری، اسکان موقت و اسکان دائم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در بحث اسکان اضطراری توضیح وسایل گرمایشی، چادر و پتو از مهمترین اقلامی بود که توسط جهادگران همدانی در شهر ازگله توضیح شد.

صداقتی با اشاره به توزیع کانکس‌های مسکونی و بهداشتی در فاز دوم فعالیت جهادگران بسیجی همدان در شهر ازگله گفت: در این مرحله با معرفی بنیاد مسکن به خانواده‌های که منازلشان آسیب دیده بود و دیگر امکان سکونت نداشت کانکس‌هایی اهدا شد.

وی اظهارداشت: در مرحله اسکان دائم با توجه به تفاهم نامه سازمان بسیج سازندگی و بهزیستی، بسیج سازندگی همدان متعهد به ساخت پنج واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش بهزیستی در شهر ازگله شد.

مسئول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه افزود: ساخت منازل مسکونی این افراد از اواخر اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است و تاکنون سه گروه جهادی از استان در شهر ازگله حضور یافته و در روند ساخت این واحدها مشارکت داشته‌اند.

وی در پایان گفت: در روزهای آتی روند ساخت این واحدها به همت جهادگران بسیجی همدان به پایان خواهد رسید و کلید واحدهای احداث شده به مالکان آنها تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات