خبرهای داغ:
وظیفه دانشجو به عنوان فردی فرهیخته تنها درس خواندن، کسب نمره مطلوب و در نهایت مدرک نیست بلکه انتظار جامعه از آن‌ها این است که نسبت به مسایل کشور و دغدغه‌های مردم ابراز نظر و ارایه راهکار بدهند که در همین راستا دانشجویان انقلابی فارس با شعار جوان مومن انقلابی، مطالبه گر دائم آرمان‌ها به بیان دیدگاه و مطالبات خود پرداختند.
کد خبر: ۹۰۲۵۷۷۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی بسج دانشجویی فارس، دانشگاه از دانشجو، استاد و امکانات آموزشی تشکیل شده است که رسالت ایجاد دانش را بر عهده دارد تا مردم از آن برای توسعه و پیشرفت استفاده کنند. هر چند در کنار آن، رسالت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هم بر عهده دارد؛ یعنی وظیفه دانشجو به عنوان فردی فرهیخته تنها درس خواندن، کسب نمره مطلوب و در نهایت مدرک نیست بلکه انتظار جامعه از آنها این است که نسبت به مسایل کشور و دغدغه های مردم ابراز نظر و ارایه راهکار بدهند که این ویژگی در کشورمان به مراتب بیشتر از دیگر کشورها به شمار می رود زیرا مسائلی در سطح داخلی و خارجی به وجود می آید که جنبش دانشجویی باید به عنوان یک رسالت به این امر توجه داشته باشد که در همین راستا دانشجویان انقلابی فارس با شعار جوان مومن انقلابی،مطالبه گر دائم آرمان ها به بیان دیدگاه و مطالبات خود پرداختند.

مدیران دوتابعیتی یک خطر جدی

 احسان حیاتی زاده مسئول بررسی و تحلیل دفتر بسیج دانشجویی لامرد گفت:مدیران دو تابعیتی شاید همه اختلاس گر و نفوذی دشمن نباشند اما قطعاً حضور آن‌ها در مراکز حساس یک خطر بالقوه برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

حیاتی زاده تصریح کرد: واقعیت آن است که برای برخورد با این امر همین‌الان هم‌زمان زیادی را ازدست‌داده‌ایم و ضربه‌های بدی را از این ماجرا خورده‌ایم و باید هرچه سریع‌تر به این موضوع خاتمه داد.

مدیردوتابعیتی نوعی خیانت آماده به ارتکاب

مریم خرم نژاد جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی لار اظهار داشت:دو تابعیتی بودن یک مدیر و نه شهروندان معمولی از اساس نوعی «خیانت آماده به ارتکاب است»، چراکه مستلزم این معناست که یک مدیر رده‌بالای مملکت، تصویری از آینده خود و فرزندانش ترسیم کرده است که برای تحقق آن الزاماً باید تابعیت یک کشور توسعه‌یافته را اخذ کند.

خرم نژاد گفت:هر تصویری از آینده که به چنین الزامی ختم شود، از جهات گوناگون خائنانه است.

مدیران دوتابعیتی، جاسوس کشورهای استعمارگر

مهدی منصوری، مسئول دفتر بسیج دانشجویی لامرد گفت: به‌جرات می‌توان گفت بیشتر صدماتی که کشور ما می‌بیند به‌واسطه وجود دو تابعیتی‌ها می‌باشد، چون اکثر این افراد جاسوس انگلیس و کشورهای استعمارگر دیگر هستند.

وی در مورد واکنش به مدیران دو تابعیتی اظهار داشت: بیشتر این دوتابعیتی ها از ژن های خوب هستند و به‌واسطه ارتباط با سران قدرت به این موقعیت دست یافته اند و متاسفانه چون به بالا وصل هستند، هیچ کس نمی‌تواند با آنها برخورد کند.

عملکرد ضعیف کمیته تحقیق و تفحص مدیران دوتابعیتی

ریحانه عشقی مسئول فرهنگی خواهران بسیج دانشجویی لارستان گفت: اگر کمیته تحقیق و تفحص تمام و کمال به امورش رسیدگی کرده بود الآن مدیران دو تابعیتی در صدر حکم‌فرمایی در کشور نبودند! پس این کمیته عملکرد خوبی نداشته است.

وی تصریح کرد: نقطه‌ضعف ما عدم مطالبه گری از مسئولین هست، لذا می‌طلبد از کانال دانشجوها و بسیجیان اعتراض و آگاهی خودمان رو به گوش مسئولین برسانیم.

نتیجه گیری:

مدیران دوتابعیتی یک خطر جدی می باشد که مستلزم برخورد و پیگیری قاطع کمیته تحقیق و تفحص مدیران دوتابعیتی و مطالبه گری دانشجویان انقلابی است و تاریخ روشنگر این موضوع است که بیشترین خسارات  و صدمات کشور از وجود این مدیران نشات می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها