نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق بسیار بزرگی در دنیا بود و جهان را از بن بستی که در آن قرار گرفته بود، نجات داد به گونه‌ای که امروز کشور‌های منطقه ایران را الگوی خود قرار می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۲۵۷۶۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: جمهوری اسلامی موازنه قدرت را در نظام جهانی تغییر داد و امروز در آستانه چهلمین سال پیروزی خود به دوران کمال و پویایی رسیده است.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در اولین جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: موضوع چهل سالگی انقلاب بسیار مهم است، چون نشانه کمال است و انتظارات بیشتر از گذشته خواهد شد و باید در تمام زمینه‌ها پخته‌تر از گذشته عمل کرد.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه حرکت انقلاب اسلامی نه تنها سرنوشت ملت ایران را تغییر داد بلکه منطقه خاورمیانه را از دسترسی صهیونیست‌ها حفظ کرد، گفت: بسیاری از کشور‌هایی که زمانی می‌خواستند ما را منزوی کنند امروز خود منزوی شده اند.

وی با بیان اینکه از قبل پبروزی انقلاب تاکنون استکبار جهانی با این نظام و رشد و پیشرفت مخالف بود، افزود: دشمنان نظام از همان ابتدا با ترفند‌هایی در صدد ضربه زدن به انقلاب بودند، اما با عنایت الهی، اتحاد مردم امروز با کشور و نظامی از هر نظر پیشرفته روبرو هستند.


وی با اشاره به امنیت و آسایش موجود در کشور یادآور شد: این امنیت و آرامش را نظام ایجاد کرده بنابراین همه باید با تمام توان از این نظام و انقلاب حمایت و نسل جوان جامعه را با دستاورد‌ها و پیشرفت‌های آن آشنا کنیم.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌ها و سازمان‌ها هنوز به کارآمدی لازم نرسیده اند، افزود: امسال فرصت مناسبی است که ضعف‌ها و اشکالات برطرف شده و برنامه‌هایی که می‌توان حرکت آن‌ها را با موازین انقلاب منطبق کرد، تبیین شود.

وی اظهار داشت: بیکاری جوانان ما که امروزه به عنوان یک آسیب اجتماعی جدی است با آرمان‌های انقلاب همخوانی ندارد لذا باید مشکلات و ضعف‌های موجود در حوزه‌های مختلف در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بررسی شود.

معاون استاندار کردستان یادآور شد: یکی دیگر از مخاطبان این برنامه‌ها مردمی هستند که بکار خود مشغول بوده و فقط حوزه فعالیتی خود را می‌بینند لذا باید با برنامه ریزی‌های مناسب آن‌ها را در جریان دستاورد‌های حوزه‌های دیگر قرار داد.


وی از مسئولان کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خواست اجازه ندهند برنامه‌ها سوری و ظاهری برگزار شود و به جای کمیت به کیفیت برنامه‌ها توجه داشته و روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها را بیشتر مدنظر قرار دهند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تحولی عظیم در همه حوزه‌ها ایجاد کرد و جهانیان را به حیرت وا داشت به گونه‌ای که نتوانستند آن را با سایر انقلاب‌ها قیاس کنند.

محمدقاسم سیاوشی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران احیای هویت دینی و مبارزه با استکبار ستیزی را زنده کرد و گسترش آن را حوزه جغرافیایی جهانی در اولویت قرار داد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات