خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: دولت ها و ملت های اسلامی بر اساس تعلیم قرآن با دشمن دست دوستی ندهند که امروز متاسفانه سران برخی از کشورهای اسلامی با پذیرش (معامله قرن) در صدد عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس هستند .
کد خبر: ۹۰۲۵۷۵۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در جمع بسیجیان قهستان اظهار داشت: امروز شناخت و معرفت نسبت به امام راحل(ره) یک ضرورت  و نیاز برای نسل امروز و حتی مسئولین کشور است.

وی عنوان کرد: دشمن به شدت در صدد وارونه جلوه دادن و تحریف تفکرات و اندیشه های امام راحل (ره) است و متأسفانه صداهایی از داخل نیز همان مسیر دشمن را طی می کند و سخنگوی دشمن در داخل هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان افزود: امروز عده ای تلاش دارند با تحریف تفکرات امام راحل(ره) چهره استکبار جهانی  و آمریکا را بزک کنند و زمینه وابستگی سیاسی  و اقتصادی  کشور به آمریکا را فراهم سازند  که بایستی با مطالعه دقیق اندیشه امام راحل (ره) و استناد به فرمایشات مکتوب ایشان ( وصیت نامه الهی و سیاسی و صحیفه نور ) در جهت مقابله با این توطئه گام برداریم.

وی تصریح کرد: امروز پیشروی جبهه استکبار  و جنایات رژیم غاصب اسرائیل به خاطر عدم انسجام و وحدت دنیای اسلام است  و بر اساس فرمایشات ولی امر مسلمین جهان بازگشت به قرآن و محور قرار دادن آموزه ها و معارف  و دستورات قرآن کریم  می تواند به عنوان اصلی ترین  و بهترین راه  در جهت تحقق وحدت اسلامی  مدنظر قرا گیرد.

فاطی نسب خاطرنشان کرد: همه مسلمانان بر اساس آیه ( واعتصموا به حبل الله  جمیعا و لا تفرقوا) بایستی  قرآن کریم را به عنوان حبل الله  مبنای تصمیمات  و اقدامات خود قرار دهند همانطور که قرآن کریم یهود  و مشرکین را  دشمن اصل اسلام و مومنین معرفی می کند.

وی تصریح کرد: دولت ها و ملت ها  این آیه را  سرلوحه کار خود قرار دهند و بر اساس تعلیم قرآن با دشمن دست دوستی ندهند  که امروز متاسفانه  سران برخی از کشورهای اسلامی با پذیرش (معامله قرن)در صدد عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس هستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها