خبرهای داغ:
در آستانه‌ برگزاری کنگره 3 هزار شهید قزوین؛
در آستانه‌ برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، با 2 هزار و 658 والدین و همسر شهید دیدار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۵۷۴۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، جلسه‌ ستاد اجرایی کنگره به منظور هماهنگی‌های لازم جهت دیدار و سرکشی از مجموعه‌ی بازماندگان شهدا در سطح استان قزوین برگزار شد.
در این جلسه غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به دیدار از خانواده‌های شهدا اشاره کرد و گفت: برای انسجام‌بخشی به این دیدارها باید هماهنگی‌های لازم بین مسوولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی صورت گیرد.
این مسوول افزود: مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید حضور جدی در دیدار با خانواده‌های شهدا داشته باشند تا قبل از برگزاری کنگره یاد شده همه‌ی دیدارها به اتمام برسد.
حقایق‌پور با بیان اینکه در آستانه‌ی برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین با 2 هزار و 658 والدین و همسر شهید دیدار می‌شود، گفت: این دیدارها با هماهنگی‌های ستاد کنگره و مشارکت همه‌ی مسوولان دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در این دیدارها باید حفظ حرمت و کرامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تجلیل و تکریم از مقام والای آنها مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه به تشریح اکیپ‌های تشکیل شده برای دیدار با خانواده‌های شهدا و نحوه‌ی انجام این دیدارها پرداخت.
1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها