برگزاری کلاس آموزش قرآن و نماز نونهالان در برازجان

کلاس آموزش قرآن و نماز ویژه نونهالان به همت پایگاه مقاومت شهدای بسیج برازجان در مسجد امام هادی (ع) این شهر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۲۵۷۳۳
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرمانده پایگاه مقاومت شهدای بسیج برازجان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: این کلاس مخصوص رده های سنی زیر ۷ سال بوده که با هدف یادگیری نماز و شرکت آنان در نماز جماعت مسجد برگزار می‌شود که علاقمندان جهت شرکت در این کلاس می توانند با مراجعه به این پایگاه مقاومت در فرهنگ شهر برازجان نسبت به ثبت‌نام حضوری در این کلاس ها اقدام کنند.
حجت الاسلام یعقوب یحیایی اظهار کرد: پایگاه مقاومت شهدای بسیج در کنار برگزاری این کلاس ها برنامه های تفریحی و ورزشی مختلف دیگری نیز برای سنین مختلف اجرا می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برگزاری اردوهای یک روزه بازی های فکری و ورزشی پینگ پنگ و فوتبال در زمین چمن مصنوعی اشاره کرد.
وی تصریح کرد: امروز نیروی محرکه جامعه را جوانان تشکیل می‌دهند که دشمن تلاش می‌کند به هر روش ممکن از حرکت پرشتاب جوانان جلوگیری کند و به همین علّت لازم است همه ما با انجام برنامه ریزی های لازم تلاش نمائیم بیش از پیش از نیرو و اراده جوانان توانمند کشورمان در زمینه های مختلف استفاده کنیم.
انتهای خبر/

برگزاری کلاس آموزش قرآن و نماز نونهالان در برازجان

ارسال نظرات
آخرین اخبار