فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: رمضان ماه تقواست و تمرین برای خودسازی و پرهیز از انواع گناهان که اگر ایمان و تقوا در کنار هم قرار بگیرد، ما را به مقام قرب الهی و دایره اولیاء خدا قرار خواهد داد.
کد خبر: ۹۰۲۵۷۰۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، باهمت، تلاش و همکاری سپاه شهرستان سراوان و کمیته امدادامام خمینی(ره) و آستان قدس رضوی مراسم ضیافت افطاری ایتام با ظرفیت ۵۰۰ نفر در شهرستان سراوان و با حضور مسئولین شهرستان برگزارشد.
سرهنگ پاسدار محمد پودینه، فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: ضیافت افطاری ویژه ایتام و بسیجیان سراوان در جهت ترویج افطاری ساده و عمومی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این ضیافت با حضور مسئولین آموزش و پرورش، سپاه ناحیه سراوان، ایتام، و اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج سراوان برگزار و حاضرین قبل از افطاری در مراسم ختم قرآن کریم شرکت کردند.

پودینه بیان کرد: خداوند بزرگ را شکر گزاریم که بار دیگر این توفیق را به ما داد تا از ماه برکت و رحمت و غفران بهره ببریم؛ از خواسته‌های نفسانی در این ماه پرهیز کنیم و خود را آماده کنیم تا از سرچشمه معنویت بهره جوییم و روح و روان‌مان را صفا و دل را جلا بخشیم.

فرمانده سپاه  شهرستان سراوان بیان کرد: رمضان ماه تقواست و تمرین برای خودسازی و پرهیز از انواع گناهان که اگر ایمان و تقوا در کنار هم قرار بگیرد، ما را به مقام قرب الهی و دایره اولیاء خدا قرار خواهد داد.
ارسال نظرات