معاون استاندار خراسان رضوی گفت: امروز وظیفه همگان تلاش برای پویایی و توسعه اقتصاد کشور است و سیاست های اقتصاد مقاومتی سنگ بنای توسعه کشور است.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۹۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ قربان میرزایی صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان این مطلب افزود: دشمنان بعد از آن که در جنگ سخت نتوانستند به اهداف خود دست یابند با تحریم و فشار اقتصادی سعی در به زانو درآوردن نظام اسلامی را دارند.

وی اظهار داشت: در چنین شرایطی وظیفه همگان تلاش برای پویایی و توسعه اقتصاد کشور با نگاه به درون و ظرفیت‌های داخلی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی نقش همراهی بانک‌ها در حمایت از تولید و کارآفرینان را تعیین کننده دانست و تاکید کرد: باید منابع و تسهیلات تکلیفی از قبیل: رونق تولید و کمک‌های فنی اعتباری در سریع‌ترین زمان ممکن و از طریق مجاری قانونی به واجدان شرایط پرداخت شود.

میرزایی با اشاره به ظرفیت تسهیلات صندوق توسعه ملی، تصریح کرد: به منظور جذب بیشتر منابع، انتظار می‌رود دفتر جذب استانداری، کارشناسی را برای پیگیری میدانی این موضوع تعیین کند.

وی خواستار پیگیری جدی برای ارتقا سهم استان در بودجه‌های ملی و استانی متناسب با وسعت و جمعیت استان و همچنین زائر پذیری این خطه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها