فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند گفت:قرآن کشتی نجات بشر از ناپایداری‌ها و ناملایمات زندگی است و هر کس خود را به این کشتی نجات برساند سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود کرده است.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۸۳
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، به منظور بهره گیری بیشتر از   ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با هدف انس با قرآن و آشنایی هرچه بیشتر پاسداران و نیرو‌های وظیفه با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان هیرمند برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عباس بهادر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در این محفل قرانی تلاوت و آموزش قرآن را یکی از اعمال با فضیلت در احکام عبادی اسلام عنوان کرد و گفت: برگزاری این نشست‌های نورانی با حضور نسل نوجوان با عنایت ویژه‌ای برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جوانان باید بیش از پیش در این مجالس معنوی حضور پیدا کنند، اظهار داشت: انس با قرآن انسان را از ارتکاب به خطا‌ها و اشتباهات باز می‌دارد.

سرهنگ بهادر قرآن را عامل وحدت و انسجام در میان مسلمانان دانست و گفت: این کتاب آسمانی کشتی نجات بشر از ناپایداری‌ها و ناملایمات زندگی است و هر کس خود را به این کشتی نجات برساند سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند  توسعه و ترویج قرآن در جامعه، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآن خوانی و قرائت قرآن، معطر نمودن فضای جامعه به نور تلاوت قرآن و ترویج هنر تلاوت قرآن را از جمله اهداف برپایی محافل انس با قرآن در میان پاسداران و نیرو‌های وظیفه است.

وی بیان کرد: آیات قرآن کریم، کلام همانند نور می‌مانند و قلوب را با نور ایمان منور می‌سازد لذا پاسداران و نیرو‌های وظیفه باید قرائت قرآن را به طور مستمر انجام داده و از یکدیگر پیشی بگیرند تا قرآن چراغ هدایت و راهنمای آنان در زندگی و فعالیت‌های آنان شود.

این مسئول هدف دیگر از برگزاری محفل انس با قرآن و عترت را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر آموزش و قرائت همگانی قرآن کریم عنوان و تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم خصوصاً در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج بین نسل جوان را موجب کسب معرفت بیشتر دینی و شناخت هر چه بهتر و بیشتر آینده سازان انقلاب بااین کتاب آسمانی دانست.
ارسال نظرات