مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از مسئولین این استان خواست تا توجه و اهتمام بیشتری نسبت به ترویج قرآن و اشاعه فرهنگ این کتاب آسمانی داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۲۵۶۴۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام سید عباس مسعودی در آیین تقدیر از فعالان قرآنی استان البرز که در محمدشهر کرج برگزار شد، افزود: قرآن کتابی است که انس با آن می تواند جامعه را از بسیاری از سختی ها، کج اندیشی ها و بلایا دور کرد.

مسئولین البرز توجه بیشتری به قرآن داشته باشند


وی اظهار داشت: قرآن کتابی است که می توان با آن مسیر حق را پیمود به طوریکه قرآن انسان ها را با عناوین گوناگون هدایت کرده است لذا فهم و ترویج فرهنگ آن بر عهده ماست و می طلبد که به منظورعمل به قرآن جامعه ای قرآنی داشته باشیم.


مسعودی با بیان اینکه البرز ظرفیت قرانی بالایی دارد، گفت: علیرغم این ظرفیت استان، متاسفانه تعداد مسئولینی که توجه بیشتری به قرآن داشته باشند کم است که این افراد برکات آن را خواهند دید ولی بایستی تعداد بیشتری از مسئولین نسبت به فعالیت های قرآنی اهتمام لازم را داشته باشند تا زیبنده این استان باشد.


وی با تاکید بر اینکه مسئولین با تکیه بر این کتاب آسمانی بیش از پیش خدمتگذار بر ساحت قرآن باشند، افزود: در اشاعه فرهنگ قرآن در جامعه تلاش کنیم تا در ساله های بعد شاهد حضور هر چه بیشتر مردم در عرصه های قرانی باشیم.


در ماه مبارک رمضان 750 برنامه قرآنی توسط تبلیغات اسلامی استان البرز در مساجد، حسینیه ها، تکایا و هیئات مذهبی برگزار شد.


برگزاری کلاس های قرآنی از قبیل قرائت، تفسیر قرآن کریم و نهج البلاغه، برنامه های جزءخوانی قرآن کریم، کرسی تلاوت و محافل انس در مساجد جامع، حسینیه ها، موسسات، کانون های فرهنگی، خانه های قرآنی و هیئت ها از مهم ترین این برنامه ها بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها